Monday, August 18, 2008

asignment blambak....


huhu... mo mati aku rsanya asignmen ni tau....
asgmen asmawan da 2, rao pn 2, thesisi lg n pling dhsyat ni design beam ni huhuhu ;p


susah bh waT DESIGN ni tp pa leh wat kba buat n siapkan jua. kalau blh dpt A la bab byk beam n tebal ni asgmen design ni.... smenjak wat ni asgmen design trus ku brcita2 mau jd designer la pla hahahaha... gila tu jd designer.. mengira n mendisign jak kejanya tp kyala taulah engineer hehehe...





patutnya cuti ni aku p kngau bh jmpa kekac ku tp diorg da program kn.. rindu wooo.. yindu sgt smpai kuar air mta ni tau hahahaha tp xpa sbb tadi mum@mak mertua call hehe... dia gtau yg my heart ok n sht ja srta myindui aku sa jua hehe..... bstnya da bkl mak mrtua sa ni spoting sgt... skrg pn pgil mum jak tau hahahahaha

ni lah mum mrtua sa ;p =====================> suap kek tme dia bfday knfm dia mgmuk klu tau gmbr dia da dcni hehehe swi mum ;p


em byk dh kwn ku kwin bh....
aku bla lg hehehhehhe...
mnta maaflah tuk bob@azezey n rohana sbb aku xdpt p blik tuk tgk kmu kawin ahad lps sbb aku da hal kt kk ni...
maaf sgt2 arrrrrrrrrrr..
thanx jua bg kad kwin sma aku ;p

papun hrap suma bahagia n aku pn bhgia jua ;p

2 comments:

Jlascanteen said...

woit mau kawin kah?

Ld said...

yup dlm prncgan hahaha

knfm mumy sembelih aku hahaha